Кава в капсулах Nespresso Variations Italia IL Caffee 13 (тубус 10 шт.), Швейцарія (Неспрессо)
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 7630054488023
245 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 490 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
Кава в капсулах Nespresso Variations Italia IL Caffee (10 шт.) - найінтенсивніша і темна обсмажування в цьому асортименті, натхненна столицею кави, розкриває глибоко вкорінені традиції смаження Неаполя, віддає данину поваги коротким, міцним і темним еспрессо в цьому прибережному південно-італійському місті, наповненому піском і красою. Це м'яка кремова чашка з дуже товстим тілом і приємним гірким присмаком.
сумісні з кавовими машинами, які підтримують стандарт Nespresso®.
код товару 7630054488023
Не плутати з капсулами стандарту Нескафе:
Nespresso® - діаметр 37 мм, висота 25 мм
Nescafe®, Dolce Gusto® - діаметр 54 мм, висота 35 мм
Упаковка: Капсули 10 шт. в тубусі
Тип кави: Капсульний
Інтенсивність: 13
Склад: Купаж Арабіки і Робусти
Смак: Кремовий з приємним гірким присмаком.
Обжарювання кави: Темна
Кофеїн: З кофеїном
Бренд: Nespresso
Країна: Швейцарія
Капсульний кави — це невелика порція (7-9 грам) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавоварку і після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Таким чином, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи при цьому мінімум зусиль.
Nespresso - це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S. A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Коріння" історії підприємства йдуть в 1970-х роки. Саме тоді у одного із співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свежемолотому кави довгий час зберігати всі відтінки аромату (фахівці Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула повинна бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити кава-машину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки і всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційного кави. Тоді ж публіці були представлена система Nespresso, відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція придбала ще більшу популярність. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісний порційний кави і машини для його приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає в себе оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно побудовану схему продажу, а також комплекс заходів з просування і підтримки лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кава-машини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажу продукції Nespresso суворо контролюються. Будь найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кави-машин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажу компанії — по телефону, через сайт, а також у фірмових кавових бутіках (понад сто по всьому світу) і бутік-барах Nespresso. Єдиний виняток тут —кава-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутік-барів Nespresso у світі всього п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена і Нью-Йорка.
В 1990 році фірма підписала контракт з компанією Turmix, яка зайнялася продажем кавоварок Nespresso в Швейцарії. Потім контракти були підписані і з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
У 1991 році Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso присутня у понад 50 країнах світу.
У 1996 році була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспрессо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso - не имеющая аналогов в мире — небольшая, размером с грецкий орех, емкость в виде конуса. "Она изготовлена из алюминия, покрытого изнутри прозрачной пищевой пленкой во избежание окисления продукта при соприкосновении с металлом и для защиты от перехода частиц алюминия в кофе. Капсула позволяет сохранить полноценное качество порции свежемолотого кофе в течение 12 месяцев, но даже по истечении срока продукт не представляет риска для здоровья, а всего лишь теряет некоторые ароматические нотки. Конструкция и технология изготовления алюминиевой капсулы запатентованы компанией Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Ароматизатор | Ні |
Кількість в упаковці | 10 шт. |
Без кофеїну | Ні |
Міцність кави | Міцний |
- Ціна: 245 ₴/упаковка