Кава в капсулах Nespresso BARISTA Corto 10 (тубус 10 шт.), Швейцарія
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 7630054413667
205 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 400 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
Кава в капсулах Nespresso BARISTA Corto Limited Edition (10 шт.) - дозволяє Вам з легкістю створити кави, який підвладний не кожному бариста, і про який так мріють справжні цінителі міцної кави. Рідкісний сорт індійської арабіки «Монсун Малабар» поєднується з робустою з Гватемали. Barista Corto був доведений до досконалості, щоб подарувати чорного кава особливо насичений смак, щільну, густу текстуру і відтінок темного мармуру.
Походження: ретельно відібрані зерна Арабіка з Індії і Робуста з Гватемали
код товару 7630054413667
Не плутати з капсулами стандарту Нескафе:
Nespresso® - діаметр 37 мм, висота 25 мм
Nescafe®, Dolce Gusto® - діаметр 54 мм, висота 35 мм
Упаковка: Капсули 10 шт. в тубусі
Тип кави: Капсульний
Інтенсивність: 10
Склад: Купаж арабіка/робуста
Смак: Насичений, щільна і густа текстура
Обжарювання кави: Темна
Кофеїн: З кофеїном
Бренд: Nespresso
Країна: Швейцарія
Капсульний кави — це невелика порція (7-9 грам) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавоварку і після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Таким чином, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи при цьому мінімум зусиль.
Nespresso це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S. A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Коріння" історії підприємства йдуть в 1970-х роки. Саме тоді у одного із співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свежемолотому кави довгий час зберігати всі відтінки аромату (фахівці Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула повинна бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити кава-машину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки і всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційного кави. Тоді ж публіці були представлена система Nespresso, відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція придбала ще більшу популярність. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісний порційний кави і машини для його приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає в себе оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно побудовану схему продажу, а також комплекс заходів з просування і підтримки лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кава-машини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажи продукции Nespresso строго контролируются. Любое наименование из ассортимента марки (от капсул нужного сорта до кофе-машин, чашек, сахарниц и молочников) можно заказать только через специализированные каналы продаж компании — по телефону, через сайт, а также в фирменных кофейных бутиках (свыше ста по всему миру) и бутик-барах Nespresso. Единственное исключение здесь —кофе-машины, которые можно приобрести еще и в торговых сетях. Кстати, бутик-баров Nespresso в мире всего пять, они открыты в самых престижных районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена и Нью-Йорка.
В 1990 году фирма подписала контракт с компанией Turmix, которая занялась продажами кофемашин Nespresso в Швейцарии. Затем контракты были подписаны и с другими фирмами — Krups, Alessi, Magimix и Philips.
В 1991 году Nespresso вышел на рынок Франции и США. Сегодня Nespresso присутствует в более 50 странах мира.
В 1996 году была зарегистрирована первая заявка от Nespresso на патентование нового процесса приготовления эспрессо из капсул, содержащих молотый кофе.
Капсула Nespresso - не имеющая аналогов в мире — небольшая, размером с грецкий орех, емкость в виде конуса. "Она изготовлена из алюминия, покрытого изнутри прозрачной пищевой пленкой во избежание окисления продукта при соприкосновении с металлом и для защиты от перехода частиц алюминия в кофе. Капсула позволяет сохранить полноценное качество порции свежемолотого кофе в течение 12 месяцев, но даже по истечении срока продукт не представляет риска для здоровья, а всего лишь теряет некоторые ароматические нотки. Конструкция и технология изготовления алюминиевой капсулы запатентованы компанией Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Ступінь обсмаження | Темна |
Ароматизатор | Ні |
Кількість в упаковці | 10 шт. |
Вага | 55 г |
Без кофеїну | Ні |
Міцність кави | Міцний |
Користувальницькі характеристики | |
Тип упаковки | тубус |
- Ціна: 205 ₴/упаковка