Кава в капсулах Nespresso Arpeggio Decaffeinato, без кофеїну 9 (без упаковки 10 шт.) Швейцарія
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
211 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 400 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
код товару 7630039685973
Увагу!!! Без тубуса, поштучно
Кава в капсулах Nespresso Arpeggio Decaffeinato (10 шт.), сумісні з кавовими машинами, які підтримують стандарт Nespresso®. Сильне обсмаження Арабіки з Південної і Центральної Америки підкреслює щільний, бархатистий смак Arpeggio Decaffeinato і розкриває чудові ноти какао. Той же насичений смак бленда Arpeggio, але декофенизированный.
Для створення бленда Arpeggio Decaffeinato відібрані кращі зерна Арабіки з Бразилії і Коста-Ріки з характерними нотами какао. Мита південноамериканська Арабіка привносить в бленд делікатні фруктові ноти. Ароматичний профіль кожного з сортів максимально збережений в процесі декофенизации.
Не плутати з капсулами стандарту Нескафе:
Nespresso® - діаметр 37 мм, висота 25 мм
Nescafe®, Dolce Gusto® - діаметр 54 мм, висота 35 мм
Упаковка: Капсули 10 шт. без упаковки
Тип кави: Капсульний
Інтенсивність: 9
Склад: 100% Арабіка
Смак: Нотки Какао
Обжарювання кави: Темна
Кофеїн: Без кофеїну
Бренд: Nespresso
Країна: Швейцарія
Капсульний кави — це невелика порція (7-9 грам) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавоварку і після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Таким чином, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи при цьому мінімум зусиль.
Nespresso це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S. A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Коріння" історії підприємства йдуть в 1970-х роки. Саме тоді у одного із співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свежемолотому кави довгий час зберігати всі відтінки аромату (фахівці Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула повинна бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити кава-машину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки і всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційного кави. Тоді ж публіці були представлена система Nespresso, відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція придбала ще більшу популярність. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісний порційний кави і машини для його приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає в себе оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно побудовану схему продажу, а також комплекс заходів з просування і підтримки лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кава-машини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажу продукції Nespresso суворо контролюються. Будь найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кави-машин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажу компанії — по телефону, через сайт, а також у фірмових кавових бутіках (понад сто по всьому світу) і бутік-барах Nespresso. Єдиний виняток тут —кава-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутік-барів Nespresso у світі всього п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена і Нью-Йорка.
В 1990 році фірма підписала контракт з компанією Turmix, яка зайнялася продажем кавоварок Nespresso в Швейцарії. Потім контракти були підписані і з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
У 1991 році Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso присутня у понад 50 країнах світу.
У 1996 році була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспрессо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso - не має аналогів у світі — невелика, розміром з волоський горіх, ємність у вигляді конуса. "Вона виготовлена з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту при зіткненні з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дозволяє зберегти повноцінне якість порції свіжомеленої кави протягом 12 місяців, але навіть після закінчення строку продукт не представляє ризику для здоров'я, а лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Ступінь обсмаження | Темна |
Ступінь помелу | Середній |
Ароматизатор | Ні |
Кількість в упаковці | 10 шт. |
Без кофеїну | Так |
Міцність кави | Середня |
Користувальницькі характеристики | |
Тип упаковки | тубус |
- Ціна: 211 ₴/упаковка