Кошик
7874 відгуків
Для отримання консультації, телефонуйте: +380633424289Зателефонувати
+380 (63) 342-42-89
+380 (95) 762-49-14
вул. Ірини Бекешкіної 20, Київ, Україна
Supermag оптово-роздрібний магазин кави

Історія компанії Boasi і Pera

Історія компанії Boasi і Pera

Caffe Boasi – провідна компанія на світовому ринку кави з Італії. Вже понад 88 років (на 2018 рік) даний бренд впевнено конкурує в сфері інновацій і передових технологій в області виробництва кавових блендів різного класу. Бездоганна якість продукту і безперервний рух в ногу з часом є основними принципами роботи італійської компанії.

Еспресо – це міцний кавовий напій, який з'явився в Італії в кінці XIX століття. З тих пір італійський еспресо традиційно вважається "королем" серед кави. Саме на основі еспрессо створюються всі інші кавові напої, тому якість еспресо грає ключову роль в кавової культури в цілому. Як кажуть в Італії, для ідеального еспресо важливий "Закон 4 М": перше М (mishella) – кавовий бленд, друге (maccinato) – фракція помелу, третє (macchina) – кавоварка і четверте (mano) – рука людини.

ІСТОРІЯ

Компанія Caffe Boasi починає свій шлях з далекого 1930 року в портовому місті Генуя. Цей порт завжди був важливим сортувальним центром кращою в світі кавової продукції. Тому саме Генуя славиться своєю «школою» майстрів з обсмажування кави.

У 1950-ті роки кращі майстри кави приймають рішення об'єднати свої зусилля для створення першокласної кавовій компанії. У них з'являється необхідність здобувати, обробляти і змішувати зелений кави. Так з'являється об'єднання TAG, «Torrefattori Associati Genova» (Асоціація майстрів з обсмажування кави Генуї) сім'ї Боази (Caffé Boasi).

У 2004 році виробництво компанії Caffe Boasi переміщається з Віа Спалато в Генуї в нове приміщення, розташоване в Серравалле-Скривия (провінція Алессандрії): 11000 м2 самого сучасного виробничого обладнання, здатного виробляти 200-250 центнерів кави в день.

У 2007 році TAG («Torrefattori Associati Genova») отримала два важливих сертифіката якості ISO 9001 та IFS International Food Standard (Міжнародний стандарт виробництва харчових продуктів), що є гарантією постійно зростаючої уваги до якості продукції та послуг, що надаються клієнтам.

«Ось вже три покоління ми розвиваємо любов до кави з ретельністю справжнього майстра-ремісника, який залишається живим і в самому сучасному промисловому процесі. Для нас інвестування у виробниче устаткування, контроль якості та обслуговування є філософією життя», — розповідає Марко Боази, директор компанії. Підприємство, яке є одним з найзначніших на італійському ринку в сфері HoReCa, розширює свою міжнародну дистриб'юторську мережу і стає зразком серед приватних торгових марок завдяки якості та персоналізованому обслуговування.

У 2016 році утворено акціонерне товариство TORREFATTORI ASSOCIATI S. p.A., нова компанія, що володіє брендами Pera, Caffè Boasi і Rostkafè.

Компанія Caffe Boasi зберігає в собі великі традиції з обсмажування кави, адже унікальність технології не повторюється іншими брендами. За час свого існування, компанія винаходила й удосконалила рецепти по обробці, і, крім того, способи та технології з приготування кави.

Італійські виробники багато уваги приділяють високо-технологічних експертиз. Вони ретельно контролюють вологість і колір готової продукції, і до того ж приділяють достатню кількість часу випробування і дегустації. До речі, дегустацію проводять професійні експерти з різних країн світу, смаки, яких не так легко задовольнити. У підсумку, тільки найкращі зерна фасуються в упаковки і розсилаються в різні міста і країни, де звичайні споживачі можуть купити і насолодитися якісним кави. Весь процес виробництва став особливою філософією і культом для творців цього кавового напою. Кави Caffe Boasi вражає різноманітністю смаку, причиною цього є те, що зерна вирощуються в різних кліматичних поясах і кожна окрема суміш є результатом величезної роботи великої кількості майстрів своєї справи.

Ми впевнені, що варто вам один раз купити кави Caffe Boasi в зернах, і він стане одним із Ваших улюблених напоїв, а велика різноманітність і вибір сортів зможуть задовольнити навіть самого вибагливого покупця, з самим витонченим смаком. Чашечка ароматного напою підніме настрій кожному, навіть в самий похмурий і дощовий ранок.

Автор: Марія Гонтаренко

Інші статті
  • Історія компанії Pelican Rouge
    Історія компанії Pelican Rouge
    Історія кавового бренду Pelican Rouge Coffee Roasters B. V. починається з далекого ХІХ століття. У бельгійському місті Антверпен (портове місто на річці Шельда) Джозеф ван Леквик і його сини заснували одну з перших у Європі фабрик
    Повна версія статті
  • Історія компанії illy
    Історія компанії illy
    Компанія була заснована Франческо Іллі в 1933 році, а згодом її очолив і розширив його син Ернесто Іллі. Кава компанії представлений в 140 країнах, а на кінець 2016 року його виручка склала 460 мільйонів євро.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner