Кошик
7883 відгуків
Для отримання консультації, телефонуйте: +380633424289Зателефонувати
+380 (63) 342-42-89
+380 (95) 762-49-14
вул. Ірини Бекешкіної 20, Київ, Україна
Supermag оптово-роздрібний магазин кави

Історія компанії Lavazza

Історія компанії Lavazza

Lavazza – лідер на світовому ринку кави з Італії. Вже більше 100 років цей бренд займає провідні позиції в сфері інновацій і передових технологій в області виробництва кавових блендів преміум-класу. Перший мелену каву, перший кавовий бленд, перший кава без кофеїну – компанія Lavazza незмінно утримує лідерство на ринку виробників кави. Бездоганна якість продукту і безперервний рух в ногу з часом є основними принципами роботи компанії.

Еспресо – це міцний кавовий напій, який з'явився в Італії в кінці XIX століття. З тих пір італійський еспресо традиційно вважається "королем" серед кави. Саме на основі еспрессо створюються всі інші кавові напої, тому якість еспресо грає ключову роль в кавової культури в цілому. Як кажуть в Італії, для ідеального еспресо важливий "Закон 4 М": перше М (mishella) – кавовий бленд, друге (maccinato) – фракція помелу, третє (macchina) – кавоварка і четверте (mano) – рука людини.

ІСТОРІЯ

Засновник компанії, Луїджі Лавацца, починав свою кар'єру в якості підсобного робітника, одночасно відвідуючи курси хімії при вечірній школі. Накопичивши деякі заощадження, в 1894 році він викупив стару бакалійну лавку в самому центрі Турина. Магазин займався торгівлею милом, свічками, продуктами, спиртними напоями, а також кави, який не користувався великим попитом через його дорожнечу.

Вже через рік Луїджі зареєстрував компанію Lavazza і сам почав займатися обсмаженням кави, ретельно контролюючи весь процес від моменту закупівлі до доставки готової продукції у заможні родини.

Через кілька років успішної роботи любов Луїджі до хімічних експериментів і прагнення вигідно відрізнятися на тлі конкурентів призвели до того, що він почав змішувати різні сорти кавових зерен, придбані в різних місцях. Це отримало хороший відгук у покупців, оскільки до того моменту всі торговці продавали тільки окремих сортів кави. Так з'явився перший кавовий бленд.

З появою пергаментним упаковки, яка зберігає смак і аромат кави протягом декількох днів, перед компанією відкрилися нові перспективи. Був придбаний фургон, який дозволив вести торгівлю далеко за межами Турина і його околиць.

У 1946 році на упаковках з'явився логотип Lavazza, який зробив легко впізнаваним не тільки смак і аромат кави, але і зовнішній вигляд упаковки. І тоді ж кожен покупець кави отримував у подарунок листівку, які сьогодні є великою рідкістю і користуються попитом у колекціонерів.

В 1955 році компанією був придбаний завод з обсмаження кави в Турині. На сьогоднішній день в ньому розташований головний офіс компанії.

До 1957 року позиція компанії вже міцно зміцнилася на ринку, що дозволило проводити нові експерименти. Вперше в історії був випущений мелену каву під слоганом "Мелений. Ми цінуємо ваш час".

У 1958 році з'явився бленд преміум-класу, який на сьогоднішній день вважається вершиною колекції Lavazza. Це Lavazza Qualita Oro. Він складається із зерен арабіки, вирощених в Центральній Америці, які надають каві фруктово-квітковий аромат, і Бразилії, які надають аромат солоду і меду. У 1962 році був випущений бленд без кофеїну.

У 1980-х компанія Lavazza почала підкорювати світ, відкривши філії в Нью-Йорку, Парижі, Франкфурті, Відні та Лондоні. Тепер експорт становив більше 25% від продажів, продукція поставлялася в більш ніж 80 країн світу, включаючи Австралію.

З 1990 року компанія освоює новий напрямок – вендінг. Первістком стала спеціальна кава-машина Espresso Point Lavazza, в якій використовувалися пластикові однопорціонние упаковки. Новинка миттєво набула популярності.

З 1993 року компанія починає випуск щорічного календаря, основою для якого служать концептуальні твори провідних світових фешн-фотографів. Календар не надходить у вільний продаж, що робить його ще більш цінним і унікальним.

На сьогоднішній день Lavazza – це не просто каву, це цілий світ, яким управляє вже третє і четверте покоління родини.

ВИРОБНИЧІ ПОТУЖНОСТІ

Виробнича мережа Lavazza складається з 3 заводів в Італії та кількох за кордоном: в Бразилії, Індії і Франції. Продукція італійських заводів призначена для міжнародного ринку, в той час як продукція зарубіжних – для місцевих.

Завод в Турині займається обсмаженням і упаковкою обсмаженої і меленої кави. Цей завод є одним з найбільших і сучасних підприємств в світі по обжарке і виробництва кави. Кожна стадія процесу автоматизована і управляється за допомогою комп'ютерної системи. Склад може вмістити до 11.200 палет, які переміщуються за допомогою автоматизованої системи, здатної відбирати партії кави, які необхідно відвантажити, по даті виробництва. Це гарантує оптимальне управління запасами у відповідності з основним принципом першої відвантажується та упаковка, яка першою надійшла на склад. Завод в Турині сертифікований за стандартами ISO 9001: 2008, UTZ.

Завод в Гаттинаре займається виробництвом капсул для систем Lavazza Espresso Point, Lavazza BLUE і Lavazza A Modo Mio. Нещодавно компанія зробила великі інвестиції для поліпшення своїх виробничих потужностей і модернізації устаткування, включаючи впровадження інноваційних технологій підготовки еспресо, а також розробку інноваційних систем для приготування кави еспресо: Espresso Point, Lavazza BLUE, A Modo Mio.

Завод в Поццилли займається виробництвом декофеинизированной продукції для всього світового ринку. Декофеинизирование виробляється з допомогою природного вуглекислого газу. Заснований в 1991 році, завод в Поццилли займається виключно декофеинизированием зеленої кави. Метод є природним, так як в ньому використовується вуглекислий газ, речовина, присутня в повітрі, яким ми дихаємо, і газованої води, яку ми п'ємо. Завод отримав сертифікати відповідності, які підтверджують, що його методи обробки відповідають нормам ЄС, Національної органічної програми і Закону про виробництво органічних продуктів харчування від 1990 року, що регулюють біологічну трансформацію продуктів, що продаються на американському ринку.

ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА

Науково-дослідний департамент Lavazza контролює весь виробничий ланцюжок, починаючи з вибору методу збору врожаю, закінчуючи умовами зберігання готових пачок на складах компанії.

В наш час оптичний відбір і каталогізація джерел кави відбувається безпосередньо в країнах, які займаються її вирощуванням. Закупівля сировини суворо контролюється фахівцями департаменту, відповідно до стандартів якості для кожного виду кави, і оцінюється по ряду характеристик перед придбанням партії. Кава Lavazza сертифікований від першого до останнього зерна.

Після надходження на завод всі стадії виробництва: обробка, зберігання, дозування блендів і обжарювання, управляються централізованою комп'ютерною системою.

Спочатку всі зерна очищаються для видалення чужорідних тіл і відбираються за кольором. Для цього використовується електронний оптичний сканер. Кожен сканер на заводі Lavazza здатний обробляти близько 300 зерен в секунду. Цей етап дуже важливий, так як для приготування однієї маленької чашки еспрессо необхідно 50-70 зерен. Тому кожен компонент повинен бути досконалим, оскільки всього одне погане зерно може зіпсувати всю чашку.

Змішування, обсмажування і помел є основою виробничого процесу. Ці етапи роблять каву унікальним, і саме тут втручається людина, щоб ще ретельніше контролювати весь процес.

Рецептура кавових блендів суворо регламентується департаментом, контролюється експертами Lavazza, комп'ютерною системою і панеллю дегустаційних приладів, які відбирають проби кожного бленда, щоб гарантувати незмінний смак з року в рік.

На заводах встановлені конвекційні обжарювальні апарати, які дозволяють здійснювати рівномірну і точну обжарку гарячим повітрям і гарантують її ступінь, суворо прописану для кожного бленда. Перед запуском обжарювання всієї партії продукції завжди проводиться пробна обсмажування невеликої кількості зерен.

Процес помолу, який різниться в залежності від призначення кожного бленда (эспрессо, мокко або фільтр-кави), також здійснюється автоматично з допомогою комп'ютерних систем і контролюється департаментом. Після помелу вимірюється його фракція. Для цього відбирають пробу і пропускають через повітряний сито. Розмір частинок і їх кількість визначаються лазером.

Мелена кава потім витримується в силосах при контрольованій атмосфері для захисту від оксидантів (світла, кисню, тепла і вологи) і відправляється на стадію упаковки. Форма і матеріал упаковки дуже важливі, щоб гарантувати оптимальне консервування блендів, і департамент постійно займається пошуком більш ефективних рішень.

Метод декофеинизирования Lavazza також є винаходом спеціалістів департаменту. На заводі в Поццилли застосовується інноваційний метод з використанням надкритичного вуглекислого газу, який надає природне, виборче вплив на зерна, балансуючи їх органолептичні властивості. При особливих умовах тиску і температури (надкритичним стані, на кордоні між рідиною і газом) вуглекислий газ має підвищену здатність селективно зв'язуватися з кофеїном, витягуючи його, але не порушуючи при цьому ароматичні властивості кави.

Завершальним етапом виробничого процесу є момент, коли продукт перетворюється в хвилину задоволення, і саме тоді Lavazza досягає своєї головної мети.

СТВОРЕННЯ БЛЕНДІВ

Фахівці науково-дослідного департаменту Lavazza особисто відвідують кавові плантації по всьому світу, щоб спробувати зелений кава і відібрати кращі сорти для використання в бленди кава Lavazza.

Після відбору кава надходить на стадію змішування. Процес змішування – це справжнє мистецтво, зарожденное ще самим Луїджі Лавацца більше 100 років тому. Всі бленди виготовляються за секретним рецептурами, що робить кожного з них воістину унікальним і пізнаваним.

Вся продукція Lavazza для дому, офісу та барів випускається у формі блендів. Кращі бленди включають до 5-6 різних видів кави і можуть складатися як на 100% арабіки, так і з суміші арабіки та робусти. Арабіка є солодкою і ароматною, а робуста – насиченою і міцною.

Промита арабіка має більш тонкий і кислий смак, ніж натуральний бленд, у якого він солодший і збалансований. У той же час промита робуста, наприклад, буде більш м'яким на смак, ніж натуральний бленд.

Аромат бленда також залежить від походження різних сортів кави: кава бразильського походження дає насичений шоколадний аромат, в той час як кава з Центральної Америки дають більш ароматні й ніжні ноти.

ВЕНДІНГ

Фахівцями компанії Lavazza була розроблена лінійка кави-машин Lavazza Blue, в якій використовується інноваційна капсульна технологія, що пропонується широкий асортимент пристроїв для задоволення потреб навіть найвибагливіших шанувальників еспресо. Для виробництва кави-машин компанія Lavazza об'єдналася з провідними італійськими компаніями. Наприклад, плавні сучасні лінії були розроблені компанією Pininfarina, яка відома тим, що займалася проектуванням Ferrari. Всесвітньо визнані лідери виробництва кави-машин, SAECO, NECTA і SGL, гарантують смарт-функціональність, якість і надійність. А члени Café-Razzi Club отримують довічну гарантію на будь-які дефекти кави-машин.

РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ

Компанія Lavazza завжди відрізнялася інноваційним підходом до реклами. Стратегії розвитку бренду, застосовувані компанією з моменту її створення, були на крок попереду всіх інших італійських брендів навіть в той час. Потім настала нова рекламна ера, коли в компанію прийшов Еміліо Лавацца і зустрів Армандо Тіста, одного з піонерів італійської реклами.

Їх співпраця почалася в 1958 році з кампанії Paradiso, що стало початком нової епохи в розвитку бренду, що охоплює різноманітні стилі та художні напрями.

Починаючи з перших фірмових сумок Lavazza, телевізійних рекламних роликів на початку кампанії Paradiso, продовжуючи співпрацею з провідними фотографами в календарях Lavazza, історія розвитку бренду говорить про унікальний взаєморозуміння між клієнтом і творчо налаштованих виробником продукту. Результатом є успішне співіснування двох абсолютно різних жанрів: традиційної італійської комедії, як представлено в кампанії Paradiso і міжнародних топ-трендів, як у стильних календарів Lavazza.

КАЛЕНДАР LAVAZZA

У 1993 році Lavazza почала випуск серії щорічних календарів з метою асоціювання бренду з сучасними тенденціями в галузі моди та індустрії дизайну. Ці календарі не призначені для продажу, а виробляються виключно для обмеженого числа постійних клієнтів. Завдяки внеску багатьох всесвітньо відомих фотографів і знаменитостей, ця тактика була надзвичайно успішною в розвитку бренду. У 1995 році вийшло видання з серією еротичних зображень Карли Бруні, знятих фотограф Еллен фон Унверт, що підігріло інтерес до компанії. Самими розкішними вважаються зйомки календаря 2008 року. На моделях були надіті коштовності від ювелірного дому Damiani і сукні від Vivienne Westwood, а декорації відтворювали атмосферу королівських палаців середньовіччя.

У 2012 році було вирішено надрукувати спеціальний випуск календаря, присвячений 20-річному ювілею. Дванадцять з фотографів, які працювали з Lavazza протягом цих років, були запрошені, щоб зняти автопортрети і вибрати одну з своїх попередніх робіт для ювілейного видання під назвою The Lavazzers. Компанія Lavazza також розробила безкоштовний додаток Lavazza Calendar для користувачів iPhone.

Спочатку багато хто вважав, що дана ініціатива буде дуже витратною і трудомісткою, а результат не буде того коштувати. Однак, після більш ніж 20 років старань календар Lavazza став неперевершеним інструментом брендингу і показав любов Lavazza до високоякісних продуктів, довів досвід і потенціал для успішної реалізації нових ідей і продемонстрував інноваційні досягнення компанії, завдяки незвичайній практиці об'єднання кави і творчої індустрії.

ПОЛОЖЕННЯ КОМПАНІЇ НА РИНКУ

На сьогоднішній день Lavazza – це один з провідних виробників кави в світі і абсолютний лідер в Італії, який володіє близько 44% роздрібного ринку.

Lavazza сьогодні – це:

  • більше 120 років на ринку виробників кавових блендів;
  • більш 1.473.000.000 Євро в обороті (дані станом на 31.12.2015 р);
  • власні філії та розвинена мережа дистриб'юторів в більш ніж 90 країнах світу;
  • 49% продукції відправляється на експорт; понад 3.000 співробітників;
  • 3 заводи в Італії, а також заводи за кордоном;
  • понад 50 навчальних центрів по всьому світу, в яких проходять навчання більше 30.000 чоловік щорічно;
  • більше 25 років традиції виробництва і збуту систем і продуктів для сегмента порційного кави;
  • 20 мільярдів чашок кави Lavazza, споживаних у світі щорічно.

Середня вартість найбільш популярних блендів на сьогоднішній день становить:

  • Lavazza Qualita Oro (в зернах), 1 кг – $27;
  • Lavazza Espresso Crema e Gusto (в зернах), 1 кг – $25;
  • Lavazza Cafe Filtro Classico (в зернах), 1 кг – $21;
  • Lavazza Dek Espresso (в зернах, без кофеїну), 0,5 кг – $16.

Крім власних продажів, компанія Lavazza співпрацює зі світовими роздрібними мережами, такими як Starbucks і Caribou Coffee.

Lavazza зарекомендувала себе як один з італійських брендів з найвищим рівнем довіри за кордоном, завдяки баченню, заснованому на постійному діалозі між традиціями та інноваціями. На сьогоднішній день компанія знаходиться на шостому місці в світовому рейтингу галузі, маючи більш ніж 50% обороту за кордоном.

Відмітними особливостями бренду Lavazza є якість та інновації. Тому Lavazza створила міжнародну мережу, що складається з більш ніж 50 навчальних центрів по всьому світу, де щорічно близько 30.000 клієнтів, журналістів і впливових осіб можуть навчитися робити відмінний еспресо і вивчити все, що стосується кави, в більш широкому значенні.

ЗВІТ ПРО СТАЛИЙ РОЗВИТОК

У 2014 році Lavazza представила свій перший Звіт про сталий розвиток.

Звіт охоплює трирічний період з 2012 по 2014 рік, і його метою є прозоре і адекватне розкриття інформації про продуктивність компанії Lavazza в області економічної, соціальної та екологічної стійкості.

Концепція Lavazza – це системна модель, в якій соціальний та екологічний сталий розвиток є невід'ємними компонентами економічної стійкості.

"Така концепція чітко демонструється тим фактом, що 3,9% економії на сукупних виробничих витратах, які Lavazza генерувала за рахунок підвищення ефективності виробничих процесів в 2014 році порівняно з 2013 роком, будуть реінвестовані у сталий розвиток, створюючи тим самим замкнутий цикл, який дозволяє створювати і відроджувати спільні цінності,"-сказав Марко Лавацца.

У 2004 році Джузеппе і Перікл Лавацца створили Фонд, присвячений другого покоління сім'ї Лавацца. Фонд Лавацца розробляє і реалізує міжнародні проекти, спрямовані на підтримку спільнот, які вирощують каву, стимулюючи поліпшення їх соціально-економічних умов.

В трирічний період з 2012 по 2014 рік пожертвування у Фонд значно збільшилися (+166%), з 750.000 Євро в 2012 році до приблизно 2.000.000 Євро в 2014 році. Це дозволило Фонду підтримати 34 проекту в 11 країнах на 3 континентах з участю більш 65.000 виробників кави.

Створення нової штаб-квартири в Турині демонструє увагу Lavazza до історичної та культурної спадщини міста і спрямовано на забезпечення функціональної та інноваційної робочого середовища. Компанія Lavazza інвестувала більше 100.000.000 Євро в цей проект. Співробітники головного офісу Lavazza будуть працювати в середовищі, яка стимулює командний дух, прозорість та особисте благополуччя. У той же час, навколишнє суспільство виграє від повністю оновленої місцевості.

ВІДГУКИ

"Я шукав хороший еспресо без кофеїну протягом багатьох років, і це, безумовно, він. Це єдиний обсмажену каву, який має свій власний аромат без відчуття, що чогось не вистачає. Це сильний, міцний і насичений смак без зайвої карамельної солодощі. Саме такий, який і повинен бути італійський еспресо. Даний бленд володіє глибоким, насиченим і гірким серцем, тілом робусти і щільною солодкої золотистої пінкою." (Philosophy)

"Я великий любитель кави і Lavazza є одним з кращих блендів, які я коли-небудь пробував. Приємний м'який смак без прянощів. Я особисто віддаю перевагу середню ступінь обжарювання, ідеальне пробудження вранці. Зробіть ковток і, якщо ви любите каву, ви не пошкодуєте." (n.b. pop sound factory project)

"Lavazza Qualita Oro – це неймовірний кави. М'який, ароматний і ідеально підходить для еспресо і капучіно. Не містить зерен робусти (це 100% арабіка), його пінка не така щільна, як у інших продуктів Lavazza, які містять невелику кількість робусти. Але на це не звертайте занадто багато уваги. Пінка, безумовно, є і вона красива, навіть якщо і трохи тонше. Для мене ця кава завжди на першому місці, коли я хочу насолодитися простий елегантністю відмінного капучино або менш "пробивним" еспресо." (Ерік)

Автор: Марія Гонтаренко

 

 

Інші статті
  • Історія компанії Pelican Rouge
    Історія компанії Pelican Rouge
    Історія кавового бренду Pelican Rouge Coffee Roasters B. V. починається з далекого ХІХ століття. У бельгійському місті Антверпен (портове місто на річці Шельда) Джозеф ван Леквик і його сини заснували одну з перших у Європі фабрик
    Повна версія статті
  • Історія компанії illy
    Історія компанії illy
    Компанія була заснована Франческо Іллі в 1933 році, а згодом її очолив і розширив його син Ернесто Іллі. Кава компанії представлений в 140 країнах, а на кінець 2016 року його виручка склала 460 мільйонів євро.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner