Презентаційний набір капсул Nespresso (250 шт.), Швейцарія (Неспресо оригінал)
Презентаційний набір капсул Nespresso (250 шт.)
Повна колекція кави Гран Крю від Неспресо, яка містить 25 тубів по 10 капсул, тобто 250 капсул.
Склад набору:
- Capriccio (10 капсул) — 1 уп.
- Volluto (10 капсул) — 1 пак.
- Roma (10 капсул) — 2 уп.
- Linizio Lungo (10 капсул) — 1 уп.
- Cosi (10 капсул) — 1 пак.
- Volluto Decaffeinato (10 капсул) — 1 пак.
- Vivalto Lungo Decaffeinato (10 капсул) — 1 уп.
- Arpeggio Decaffeinato (10 капсул) — 1 уп.
- Arpeggio (20 капсул) — 2 уп.
- Livanto (10 капсул) — 2 уп.
- Dharkan (10 капсул) — 1 уп.
- Ristretto (20 капсул) — 1 уп.
- Colombia (10 капсул) — 1 уп.
- Indonesia (10 капсул) — 1 уп.
- Nicaragua (10 капсул) — 1 уп.
- India (10 капсул) — 1 уп.
- Ethiopia (10 капсул) — 1 уп.
- Vivalto Lungo (10 капсул) — 1 уп.
- Fortissio Lungo (10 капсул) — 1 уп.
- Ciocattino (10 капсул) — 1 уп.
- Vanilio (10 капсул) — 1 уп.
- Caramelito (10 капсул) — 1 пак.
Не плутати з капсулами стандарту Нескафе:
Nespresso® — діаметр 37 мм, висота 25 мм
Nescafe®, Dolce Gusto® — діаметр 54 мм, висота 35 мм
Паковання: Капсули 250 шт. в коробці
Тип кави: Капсульний
Інтенсивність: Різна
Склад: Різний
Смак: Вся палітра смаків
Обсмажування кави: Светлая
Кофеин: З кофеїном і без
Бренд: Nespresso
Країна: Швейцарія
Капсульна кава — це невелика порція (7-9 грамів) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавомашину та після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона спалахує потужним струменем гарячого повітря з двох боків. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Отже, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи водночас мінімум зусиль.
Nespresso — це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé, розташованого в Лозанне, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Корні" історії підприємства зникають у 1970-х роках. Саме тоді в одного з працівників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дадуть змогу свіжозмеленій каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх понад 900!). Капсула має бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї треба виготовити кавомашину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразового паковання та всього необхідного обладнання пройшли десять років, і 1986 року була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційної кави. Тоді ж публіці були представлені система Nespresso, яка відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
1988 року завдяки Жан-Полю Гайору продукція набула ще більшої популярності. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що містить оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно вибудовувану схему продажів, а також комплекс заходів із просування й підтримання лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кави-машини стає постійним клієнтом компанії й автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажі продукції Nespresso суворо контролюються. Будь-яке найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кавомашин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажів компанії — за телефоном, через сайт, а також у фірмових кавових бутиках (понад сто у всьому світі) і бутик-барах Nespresso. Єдиний виняток тут — кофе-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутик-барів Nespresso у світі лише п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
1990 року фірма підписала контракт із компанією Turmix, яка зайнялася продажами кавомашин Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані й з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
1991 року Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso є у понад 50 країнах світу.
1996 року була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso — не має аналогів у світі — невелика, розміром із волоський горіх, місткість у формі конуса. "Він виготовлений з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту під час зіткнення з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дає змогу зберегти повноцінну якість порції свіжозмеленої кави впродовж 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не становить ризику для здоров'я, а всього лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Користувальницькі характеристики | |
Кількість в упаковці | 250 |
- Ціна: 4 049 ₴/упаковка