Кава в капсулах Nespresso Infiniment Gourmand 1 шт тубус Швейцарія преміум Неспресо зі смаком фундука
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
89 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 400 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
Відкрийте для себе святкову колекцію Nespresso та Pierre Herme
КАВА З СМАКОМ Фундука
Елегантність аромату смаженого лісового горіха з солодкими верхніми нотами мигдального печива та ніжної ванілі знаходить творчий вираз в ароматі INFINIMENT GOURMAND. Ми змішуємо нашу американську арабіку із зерновими нотками та обсмажуємо суміш за індивідуальним замовленням. Саме в цю м'яку каву входить чудовий смак лісового горіха, який створює поєднання смаків та ароматів, що нагадують про творіння кращих шеф-кухарів кондитерської. Додайте молоко і побалуйте себе цим чудовим вершковим капучіно.
П'єр Ерме та Майстри обсмажування Nespresso об'єдналися, щоб створити колекцію виняткових сортів кави, одночасно насичених та смачних. Поліпшений досвід дегустації кави доповнений вишуканими частуваннями. Все разом, щоб створити момент загальної поблажливості.
Упаковка: Капсула 1 шт
Тип кави: Капсульна
Інтенсивність: 6
Склад: 100% Арабіка
Смак: Фундук
Обсмажування кави: Середнє
Кофеїн: З кофеїном
Бренд: Nespresso
Країна: Швейцарія
Капсульна кава - це невелика порція (7-9 г) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавоварку і після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст поєднується з водою, яка подається під високим тиском. Таким чином, ви отримуєте чашку дуже смачного кавового напою, витрачаючи при цьому мінімум зусиль.
Nespresso це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Коріння" історії підприємства сягають 1970-х років. Саме тоді в одного зі співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свіжомеленій каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула повинна бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити кавоварку особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки та всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була створена компанія Nestle Nespresso SA – першовідкривач ринку порційної кави. Тоді ж публіці була представлена система Nespresso, яка відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція набула ще більшої популярності. (Жан-Поль Гайяр – відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно збудовану схему продажів, а також комплекс заходів щодо просування та підтримки лояльності клієнтів. власний клуб.
Кожен власник кавомашини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продаж продукції Nespresso строго контролюється. Будь-яке найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кави-машин, чашок, цукорниць та молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажів компанії — по телефону, через сайт, а також у фірмових кавових бутіках (понад сто по всьому світу) та бутік-барах Nespresso. Єдиний виняток тут - кава-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутік-барів Nespresso у світі всього п'ять, вони відкриті у найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
1990 року фірма підписала контракт із компанією Turmix, яка зайнялася продажем кавомашин Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
У 1991 році Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso є у більш ніж 50 країнах світу.
У 1996 році була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso - не має аналогів у світі — невелика, розміром з волоський горіх, ємність у вигляді конуса. "Вона виготовлена з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту при зіткненні з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дозволяє зберегти повноцінну якість порції кави протягом 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не представляє конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Без кофеїну | Ні |
Ароматизатор | Ні |
Кількість в упаковці | 10 шт. |
- Ціна: 89 ₴/упаковка