Кава-капсула Nespresso Vertuo iL Caffe 1шт Швейцарія вертуо капсули

- Готово до відправки
- Оптом і в роздріб
91 ₴/упаковка
36 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 490 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
Il Caffè миттєво занурює вас в атмосферу класичної італійської кави.
Не плутати з класичними капсулами стандарту Nespresso®:
Nespresso® – стандартний формат Nespresso
Nespresso VERTUO® - це новий формат VERTUO Nespresso
Упаковка: Капсула 1 шт
Тип кави: Капсульна
Інтенсивність: 11
Склад: суміш Арабіки та Робусти
Смак: Какао
Обсмаження кави: Темна
Кофеїн: З кофеїном
Бренд: Nespresso Vertuo
Країна: Швейцарія
Капсульна кава - це невелика порція (7-9 грам) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском.
Nespresso це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
Саме тоді у одного зі співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свіжому каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула має бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити каву-машину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки і всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була створена компанія Nestle Nespresso SA - першовідкривач ринку порційної кави. , Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція набула ще більшої популярності.
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно збудовану схему продажів, а також комплекс заходів щодо просування та підтримки лояльності клієнтів. власний клуб.
Кожен власник кавомашини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продаж продукції Nespresso строго контролюється. ста по всьому світу) і бутик-барах Nespresso. — кава-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутик-барів Nespresso у світі всього п'ять, вони відкриті у найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
У 1990 році фірма підписала контракт з компанією Turmix, яка зайнялася продажем кавомашини Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані і з іншими фірмами - Krups, Alessi, Magimix і Philips.
У 1991 році Nespresso вийшов на ринок Франції та США Сьогодні Nespresso присутній у понад 50 країнах світу.
У 1996 році була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso - не має аналогів у світі — невелика, розміром з волоський горіх, ємність у вигляді конуса. Капсула дозволяє зберегти повноцінну якість порції свіжомеленої кави протягом 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не становить ризику для здоров'я, а всього лише втрачає деякі ароматичні нотки.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Форма випуску | Капсульний |
Ступінь помелу | Дрібний |
Без кофеїну | Ні |
Ароматизатор | Ні |
Кількість в упаковці | 1 шт. |
Вага | 15 г |
- Ціна: 36 ₴/упаковка