Кофеварка Nespresso Pixie Electric Red C61. Неспресо Піксі Червона

Кавоварка Nespresso Pixie Electric Red C61 (Неспресо) — одна з найкомпактніших кавомашин у світі еспресо, відповідно до останніх тенденцій і Вашого унікального смаку стане яскравим акцентом у будь-якому просторі.
Ці кавомашини споживають на 40% менше енергії, ніж кавомашини класу А. Кавомашина Pixie відзначена нагородами "Red dot award: product design 2011" і "Good Design Award 2011"
Постачається без капсул!
Виробництво — Швейцарія
Максимальний тиск 19 барів;
Швидке розігрівання: 25 секунд;
Програмовний об'єм чашки кави: Еспресо (40 мл) і Лунго (110 мл);
Автовимкнення через 9 хвилин після останнього використання (з можливістю перепрограмування до 30 хвилин);
Резервуар для води: 0,7 л;
Контейнер для 9-11 використаних капсул;
Розміри: 11.1 X 23.5 X 32.6 см
Гарантія — 3 міс.
Ви можете купити Кавомашина капсульного типу Nespresso в магазині Supermag.kiev.ua за доступною ціною.
Капсульна кава — це невелика порція (7-9 грамів) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавомашину та після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона спалахує потужним струменем гарячого повітря з двох боків. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Отже, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи водночас мінімум зусиль.
Nespresso — це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé, розташованого в Лозанне, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Корні" історії підприємства зникають у 1970-х роках. Саме тоді в одного з працівників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дадуть змогу свіжозмеленій каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх понад 900!). Капсула має бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї треба виготовити кавомашину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразового паковання та всього необхідного обладнання пройшли десять років, і 1986 року була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційної кави. Тоді ж публіці були представлені система Nespresso, яка відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
1988 року завдяки Жан-Полю Гайору продукція набула ще більшої популярності. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що містить оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно вибудовувану схему продажів, а також комплекс заходів із просування й підтримання лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кави-машини стає постійним клієнтом компанії й автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажі продукції Nespresso суворо контролюються. Будь-яке найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кавомашин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажів компанії — за телефоном, через сайт, а також у фірмових кавових бутиках (понад ста у всьому світі) і бутик-барах Nespresso. Єдиний виняток тут — кофе-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутик-барів Nespresso у світі лише п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
1990 року фірма підписала контракт із компанією Turmix, яка зайнялася продажами кавомашин Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані й з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
1991 року Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso є у понад 50 країнах світу.
1996 року була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso — не має аналогів у світі — невелика, розміром із волоський горіх, місткість у формі конуса. "Він виготовлений з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту під час зіткнення з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дає змогу зберегти повноцінну якість порції свіжозмеленої кави впродовж 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не становить ризику для здоров'я, а всього лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Об`єм | 0.7 л |
Колір корпусу | Червоний |
Гарантійний термін | 12 міс |
Тип управління | Електронне |
Призначення | Побутове |
Тип професійної кавомашини | Автоматична |
Номінальна напруга | 220 В |
Стан | Новий |
Тип використовуваної кави | Мелений |
Габаритні розміри | |
Висота | 235 мм |
Ширина | 111 мм |
Глибина | 326 мм |
Вага | 2 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип кавоварки | Капсульна |
- Ціна: 4 349 ₴