Уценка! Кавомашина капсульна Nespresso Inissia Black (Неспресо)
Nespresso Inissia Black - компактна кавомашина створена для легкого та швидкого приготування смачного еспресо та лунго на основі кавових капсул Nespresso. Легкість використання, простота керування, універсальний і стильний дизайн — ось головні переваги цієї моделі. Машина обладнана двома режимами приготування кави: Espresso і Lungo (Американо).
Уценка! Пошкоджена коробка, машинка всередині нова
Для приготування капсул стандарту Nespresso
Постачається без капсул
Капсули для кавомашинки можна купити тут посилання
Кофемашинка на сайті виробника
Ключові перевагиЗверніть увагу | швидкий перехід у режим роботи |
Вдале рішення | вибір напою |
Важлива особливість | знижене електроспоживання |
Користувачі оцінять | зручний резервуар для капсул |
Добре придумано | режим очищення кавомашини |
Максимальний тиск | 19 барів |
Знімний резервуар для води | Да |
Об'єм резервуара для води | 0.7 л |
Споживана потужність | 1260 Вт |
Контейнер для використаних капсул — 6 шт.
Гарантія — 3 міс.
Виробник — Nespresso
Ви можете купити Кавомашина капсульного типу Nespresso Inissia Magimix Black в магазине Supermag.kiev.ua за доступною ціною. Кавомашина капсульного типу Nespresso Inissia Magimix Black: опис, фото, характеристики, відгуки покупців, інструкція й аксесуари.
Як доглядати за кавомашиною
Капсульна кава — це невелика порція (7-9 грамів) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавомашину та після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона спалахує потужним струменем гарячого повітря з двох боків. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Отже, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи водночас мінімум зусиль.
Nespresso — це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé, розташованого в Лозанне, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Корні" історії підприємства зникають у 1970-х роках. Саме тоді в одного з працівників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дадуть змогу свіжозмеленій каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх понад 900!). Капсула має бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї треба виготовити кавомашину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразового паковання та всього необхідного обладнання пройшли десять років, і 1986 року була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційної кави. Тоді ж публіці були представлені система Nespresso, яка відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
1988 року завдяки Жан-Полю Гайору продукція набула ще більшої популярності. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що містить оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно вибудовувану схему продажів, а також комплекс заходів із просування й підтримання лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кави-машини стає постійним клієнтом компанії й автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажі продукції Nespresso суворо контролюються. Будь-яке найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кавомашин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажів компанії — за телефоном, через сайт, а також у фірмових кавових бутиках (понад сто у всьому світі) і бутик-барах Nespresso. Єдиний виняток тут — кофе-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутик-барів Nespresso у світі лише п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
1990 року фірма підписала контракт із компанією Turmix, яка зайнялася продажами кавомашин Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані й з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
1991 року Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso є у понад 50 країнах світу.
1996 року була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso — не має аналогів у світі — невелика, розміром із волоський горіх, місткість у формі конуса. "Він виготовлений з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту під час зіткнення з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дає змогу зберегти повноцінну якість порції свіжозмеленої кави впродовж 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не становить ризику для здоров'я, а всього лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Виробник | Nespresso |
Споживана потужність | 1260 Вт |
Об`єм | 0.7 л |
Тиск помпи | 19 бар |
Тип використовуваної кави | Капсули |
Колір корпусу | Чорний |
Гарантійний термін | 12 міс |
Призначення | Побутове |
Сфера использования | HoReCa |
Номінальна напруга | 220 В |
Стан | Новий |
Країна реєстрації бренду | Швейцарія |
Додаткові функції | |
Протикраплинна система | Так |
Спосіб приготування еспрессо | автоматичний |
Індикатор рівня води | Так |
Індикатор роботи | Так |
Функція автовідключення | Так |
Регулювання порції води | Так |
Додаткові характеристики | |
Знімний лоток для збору крапель | Так |
Контейнер для відходів | Так |
Матеріал корпусу | Пластик |
Відсік для шнура | Так |
Довжина мережевого шнура | 1 м |
Максимальна висота чашки | 12.5 см |
Габаритні розміри | |
Висота | 321 мм |
Ширина | 120 мм |
Глибина | 230 мм |
Вага | 2.4 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип кавоварки | Капсульна |
- Ціна: 2 999 ₴