Капсульна кавоварка Nespresso CitiZ Coffee Machine D113 Silver Неспрессо
Nespresso CitiZ Coffee Machine D113 - компактна кавова машина створена для легкого і швидкого приготування смачного еспресо і лунго на основі кавових капсул Nespresso. Легкість використання, простота управління, універсальний і стильний дизайн — ось головні переваги даної моделі. Машина оснащена двома режимами приготування кави: Espresso і Lungo.
Для приготування капсул стандарту Nespresso
Капучинатор | Немає |
Серія | CitiZ |
Колір | Серебро |
Матеріал корпусу | Пластик |
Автовідключення | Через 9 хв. |
Тиск, Бар | 19 |
Резервуар для води, л | 1 |
Потужність, Вт | 1260 |
Габарити (ШхВхГ), мм | 130х277х372 |
Маса, кг | 3.31 |
Ви можете купити Кофемашина капсульного типу Nespresso CitiZ Coffee Machine D113 в магазині Supermag.kiev.ua за доступною ціною.
Капсульний кави — це невелика порція (7-9 грам) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавоварку і після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона розкривається потужним струменем гарячого повітря з двох сторін. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Таким чином, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи при цьому мінімум зусиль.
Nespresso - це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S. A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé розташованого в Лозанні, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Коріння" історії підприємства йдуть в 1970-х роки. Саме тоді у одного із співробітників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дозволять свежемолотому кави довгий час зберігати всі відтінки аромату (фахівці Nespresso стверджують, що їх більше 900!). Капсула повинна бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї слід виготовити кава-машину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразової упаковки і всього необхідного обладнання пішло десять років, і в 1986 році була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційного кави. Тоді ж публіці були представлена система Nespresso, відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
У 1988 році завдяки Жан-Полю Гайяру продукція придбала ще більшу популярність. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісний порційний кави і машини для його приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що включає в себе оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно побудовану схему продажу, а також комплекс заходів з просування і підтримки лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кава-машини стає постійним клієнтом компанії і автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажу продукції Nespresso суворо контролюються. Будь найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кави-машин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажу компанії — по телефону, через сайт, а також у фірмових кавових бутіках (понад сто по всьому світу) і бутік-барах Nespresso. Єдиний виняток тут —кава-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутік-барів Nespresso у світі всього п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена і Нью-Йорка.
В 1990 році фірма підписала контракт з компанією Turmix, яка зайнялася продажем кавоварок Nespresso в Швейцарії. Потім контракти були підписані і з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
У 1991 році Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso присутня у понад 50 країнах світу.
У 1996 році була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспрессо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso - не має аналогів у світі — невелика, розміром з волоський горіх, ємність у вигляді конуса. "Вона виготовлена з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту при зіткненні з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дозволяє зберегти повноцінне якість порції свіжомеленої кави протягом 12 місяців, але навіть після закінчення строку продукт не представляє ризику для здоров'я, а лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Габаритні розміри | |
---|---|
Глибина | 278 мм |
Вага | 3.1 кг |
Ширина | 130 мм |
Висота | 372 мм |
Додаткові функції | |
Протикраплинна система | Так |
Спосіб приготування еспрессо | автоматичний |
Капучинатор | Ні |
Регулювання порції води | Немає |
Додаткові характеристики | |
Знімний лоток для збору крапель | Так |
Контейнер для відходів | Так |
Матеріал корпусу | Пластик |
Відсік для шнура | Так |
Довжина мережевого шнура | 1 м |
Максимальна висота чашки | 12.5 см |
Основні | |
Гарантійний термін | 3 міс |
Стан | Новий |
Призначення | Побутове |
Тип використовуваної кави | Капсули |
Колір корпусу | Сріблястий |
Номінальна напруга | 220 В |
Споживана потужність | 1260 Вт |
Тиск помпи | 19 бар |
Сфера использования | HoReCa |
Тип кавоварки | Капсульна |
Об`єм | 1 л |
Виробник | Nespresso |
Країна реєстрації бренду | Швейцарія |
- Ціна: 8 600 ₴