Кава в капсулах Caffitaly Nespresso Soave 3/5, 10 шт. Італія
- Немає в наявності
- Оптом і в роздріб
150 ₴/упаковка
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 400 грн
- +380 (95) 762-49-14
- +380 (98) 732-12-62
Кава в капсулах Caffitaly Nespresso Soave 3/5 (тубус 10 шт.) Італія, сумісні з кавомашинами, які підтримують стандарт Nespresso®.
Не плутати з капсулами стандарту Нескафе:
Nespresso® — діаметр 37 мм, висота 25 мм
Nescafe®, Dolce Gusto® — діаметр 54 мм, висота 35 мм
Паковання: Капсули 10 шт. в тубусі
Тип кави: Капсульний
Інтенсивність: 3 из 5
Склад: Купаж Арабіки та Робусти
Смак: Міцний
Обсмажування кави: Середня
Кофеин: З кофеїном
Бренд: Caffitali Ecafe
Країна: Італія
Капсульна кава — це невелика порція (7-9 грамів) пресованого кавового порошку, укладена в герметичну капсулу. Одна така капсула розрахована на приготування однієї порції напою, тобто, по суті, є одноразовою. Капсула з концентратом закладається в кавомашину та після того, як ви натискаєте кнопку старту програми, вона спалахує потужним струменем гарячого повітря з двох боків. Потім її вміст змішується з водою, яка подається під високим тиском. Отже, ви отримуєте чашку смачного кавового напою, витрачаючи водночас мінімум зусиль.
Nespresso — це фірмовий бренд компанії Nestlé Nespresso S.A., робочого підрозділу групи компаній Nestlé, розташованого в Лозанне, Швейцарія. Машини марки Nespresso виробляють еспресо зі спеціальних капсул, що містять мелену каву.
"Корні" історії підприємства зникають у 1970-х роках. Саме тоді в одного з працівників компанії Nestle виникла геніальна ідея — використовувати герметичні капсули, які дадуть змогу свіжозмеленій каві довгий час зберігати всі відтінки аромату (спеціалісти Nespresso стверджують, що їх понад 900!). Капсула має бути розрахована на одну порцію, а спеціально під неї треба виготовити кавомашину особливої конструкції. На дослідження, розробку одноразового паковання та всього необхідного обладнання пройшли десять років, і 1986 року була утворена компанія Nestle Nespresso SA — першовідкривач ринку порційної кави. Тоді ж публіці були представлені система Nespresso, яка відразу завоювала популярність у Швейцарії, Японії та Італії.
1988 року завдяки Жан-Полю Гайору продукція набула ще більшої популярності. (Жан-Поль Гайяр — відомий бізнесмен, засновник спільноти "Le Club".)
Nespresso — не просто якісна порційна кава та машини для її приготування, це добре продуманий бренд, розрахований на цільову аудиторію кавових гурманів, що містить оригінальну концепцію, систему цінностей, грамотно вибудовувану схему продажів, а також комплекс заходів із просування й підтримання лояльності клієнтів — власний клуб.
Кожен володар кави-машини стає постійним клієнтом компанії й автоматично вступає в "Клуб Nespresso".
Продажі продукції Nespresso суворо контролюються. Будь-яке найменування з асортименту марки (від капсул потрібного сорту до кавомашин, чашок, цукорниць і молочників) можна замовити тільки через спеціалізовані канали продажів компанії — за телефоном, через сайт, а також у фірмових кавових бутиках (понад сто у всьому світі) і бутик-барах Nespresso. Єдиний виняток тут — кофе-машини, які можна придбати ще й у торгових мережах. До речі, бутик-барів Nespresso у світі лише п'ять, вони відкриті в найпрестижніших районах Мюнхена, Франкфурта, Копенгагена та Нью-Йорка.
1990 року фірма підписала контракт із компанією Turmix, яка зайнялася продажами кавомашин Nespresso у Швейцарії. Потім контракти були підписані й з іншими фірмами — Krups, Alessi, Magimix і Philips.
1991 року Nespresso вийшов на ринок Франції та США. Сьогодні Nespresso є у понад 50 країнах світу.
1996 року була зареєстрована перша заявка від Nespresso на патентування нового процесу приготування еспресо з капсул, що містять мелену каву.
Капсула Nespresso — не має аналогів у світі — невелика, розміром із волоський горіх, місткість у формі конуса. "Він виготовлений з алюмінію, покритого зсередини прозорою харчовою плівкою, щоб уникнути окислення продукту під час зіткнення з металом і для захисту від переходу частинок алюмінію в каву. Капсула дає змогу зберегти повноцінну якість порції свіжозмеленої кави впродовж 12 місяців, але навіть після закінчення терміну продукт не становить ризику для здоров'я, а всього лише втрачає деякі ароматичні нотки. Конструкція та технологія виготовлення алюмінієвої капсули запатентовані компанією Nespresso.
Основні | |
---|---|
Форма випуску | Капсульний |
Кількість в упаковці | 10 шт. |
Виробник | Nespresso |
Країна виробник | Швейцарія |
Ароматизатор | Ні |
Без кофеїну | Ні |
- Ціна: 150 ₴/упаковка